Planning, verlof en communicatie altijd in jouw broekzak!
De TRIXXO app is ontworpen om jouw werkdag soepeler en efficiënter te maken:
Android of iOS? Maakt niet uit! Je vindt onze app in zowel Google Play als de App Store.
Als actieve klant of huishoudhulp ontvang je een unieke link via mail, hiermee kan je je account activeren.
Algemene vragen
Voor welke apparaten is de app beschikbaar?
De TRIXXO app is beschikbaar voor smartphones en tablets met iOS (Apple) en Android besturingssystemen. Je vindt de app in de Apple App Store en de Google Play Store.
Hoe log ik in op de app?
Je logt in met de inloggegevens die je via mail vanTRIXXO hebt ontvangen voor je online portaal. Mocht je problemen ondervinden, neem dan contact op met je kantoor.
Kan ik de app gebruiken als ik geen TRIXXO Dienstencheques klant of huishoudhulp ben?
Neen De TRIXXO app is exclusief ontworpen voor onze klanten en medewerkers. Je hebt een account nodig om toegang te krijgen tot de functionaliteiten. Dus sluit je snel aan bij Trixxo.
Vragen van huishoudhulpen
Kan ik mijn planning aanpassen via de app?
De app toont je huidige planning en maakt het aanvragen van verlof eenvoudig. Voor structurele wijzigingen in je planning kun je contact opnemen met je consulente op kantoor, dit kan ook via de geïntegreerde chatfunctie in de app.
Waar kan ik mijn loonfiches vinden in de app?
Je loonfiches staan niet in de app, maar kan je via Doccle raadplegen.
Hoe vraag ik verlof aan via de app?
Ga naar je Profiel en klik in de sectie op "Verlof" in de app, vul de gewenste periode in en verstuur je aanvraag. Je kunt de status van je aanvraag in de app volgen, vul de gewenste periode in en verstuur je aanvraag. Je kunt de status van je aanvraag in de app volgen.
Is de chatfunctie in de app veilig?
Ja, de chatfunctie is een beveiligde manier om te communiceren met je klanten en het TRIXXO kantoor. Als je bijvoorbeeld chat met je klant, is dat vertrouwelijk en kan het kantoor niet meelezen. Al je communicatie blijft binnen de app.
-