Ontdek onze app voor klanten

Geen gedoe meer met papieren administratie of eindeloos bellen: alles is slim, intuïtief en overzichtelijk geregeld via je smartphone.

Voor onze klanten

Vergeet papieren administratie en eindeloos bellen. Met de TRIXXO app heb je de controle over je huishoudelijke diensten binnen handbereik.

Aan de slag

  1. Download de app

Android of iOS? Maakt niet uit! Je vindt onze app in zowel Google Play als de App Store.

  1. Koppel je account

Als actieve klant of huishoudhulp ontvang je een unieke link via mail, hiermee kan je je account activeren.

Veelgestelde vragen

Algemene vragen

Voor welke apparaten is de app beschikbaar?

De TRIXXO app is beschikbaar voor smartphones en tablets met iOS (Apple) en Android besturingssystemen. Je vindt de app in de Apple App Store en de Google Play Store.

Hoe log ik in op de app?

Je logt in met de inloggegevens die je via mail vanTRIXXO hebt ontvangen voor je online portaal. Mocht je problemen ondervinden, neem dan contact op met je kantoor.

Kan ik de app gebruiken als ik geen TRIXXO Dienstencheques klant of huishoudhulp ben?

Neen De TRIXXO app is exclusief ontworpen voor onze klanten en medewerkers. Je hebt een account nodig om toegang te krijgen tot de functionaliteiten. Dus sluit je snel aan bij Trixxo.

Vragen van klanten

Kan ik mijn planning wijzigen via de app?

De app toont de actuele planning. Permanente wijzigingen dien je op te nemen met je kantoor. Dit kan via de chatfunctie in de applicatie, maar ook telefonisch of via mail. Wil je een afwezigheid doorgeven en de hulp annuleren? Dat kan makkelijk in de app onder 'afwezigheid melden'. Via de app kan je wel je huishoudhulp afmelden.

Kan ik via de app dienstencheques bestellen?

Nee, de app geeft je een overzicht van je openstaande cheques. Voor het bestellen van nieuwe dienstencheques verwijzen we je naar de officiële kanalen van de overheid: Vlaanderen, Wallonië, Brussel.

-