Home Maid sluit zich aan bij de campagne Goede Zaken van Voka met de krachtige slogan: 'Wij omarmen diversiteit en inclusie en zetten zo dagelijks 43 nationaliteiten aan het werk.'

Met de campagne Goede Zaken geeft Voka bedrijven over heel Vlaanderen de kans om de positieve impact van hun onderneming in de kijker te zetten. Home Maid trekt met haar deelname de kaart van diversiteit en inclusie.

"Wij omarmen diversiteit en inclusie en zetten zo dagelijks 43 nationaliteiten aan het werk."

Home Maid stelt meer dan 350 huishoudhulpen tewerk. “Binnen deze groep tellen we maar liefst 43 verschillende nationaliteiten. In onze zoektocht naar huishoudhulpen is ervaring altijd mooi meegenomen, maar zolang de juiste motivatie en inzet aanwezig is, is werkelijk iedereen welkom in ons team. We staan in voor gelijke kansen bij Home Maid, ongeacht afkomst, geslacht en leeftijd”, aldus Angelique Goemaere, operationeel verantwoordelijke bij Home Maid.

Persoonlijke coaching
Elke startende huishoudhulp bij Home Maid wordt persoonlijk begeleid en krijgt de kans om verschillende opleidingen bij te wonen. Die opleidingen, georganiseerd door onze jobcoach, gaan over meer dan schoonmaken alleen: ergonomie, communicatie… komen ook aan bod. “We bieden onze werknemers de nodige ondersteuning en middelen om hun volledige potentieel te bereiken. In een mum van tijd worden ze zo expert in hun vak”, vertelt Angelique Goemaere. “Bovendien werken onze huishoudhulpen minimum 12 uur per week bij hun gastgezin(nen), hetgeen hen de kans biedt om een langdurige relatie op te bouwen en indien nodig zelfs een aardig woordje Nederlands te leren.”

Wil jij ook deel uitmaken van ons exclusieve team van huishoudhulpen? Solliciteer dan hier.

Deel via social media