4 tickets, helemaal gratis

Door onze familiedag in zowel: De Panne, Coo als Hasselt te laten doorgaan kunnen we onze talrijke collega's verdelen over de parken en alles op een veilige manier (volgens de Covid-19 regels) laten doorgaan. Als Home Maid huishoudhulp heb je recht op 4 tickets voor zaterdag 6 november (park naar keuze), dit helemaal gratis!

Hoe reserveer ik mijn gratis tickets?

Via mail ontving je jouw reservatiecode voor de familiedag. Via deze code kan je online je gratis tickets reserveren.

  • Vul je unieke persoonlijke code in.
  • Kies je park naar keuze.
  • Kies het gewenste aantal tickets.
  • Geef je contactgegevens in.
  • Bevestig je bestelling. Een week voor de familiedag worden de tickets verzonden naar het mailadres dat je hebt ingegeven bij de contactgegevens.

Reserveer je tickets hier

Hoe koop ik extra tickets?

Via mail ontving je jouw reservatiecode voor de familiedag. Via deze code kan je ook je extra tickets aankopen.

  • Vul je unieke persoonlijke code in.
  • Kies je park naar keuze.
  • Kies het gewenste aantal tickets.
  • Geef je contactgegevens in.
  • Bevestig je bestelling. Onmiddellijk na je bestelling worden de tickets verzonden naar het mailadres dat je hebt ingegeven bij de contactgegevens.

Koop je extra tickets hier

      Een dag vol plezier

      Er valt heel wat te beleven tijdens onze familiedag! De parken van De Panne, Hasselt en Coo zijn geopend van 10:00 - 18:00. Alle parken werden volledig afgehuurd. Dat betekent geen wachttijden en optimaal plezier. Wel moeten we ons gezien de Covid-19 maatregelen houden aan een maximumcapaciteit. Hierdoor zijn de plaatsen helaas beperkt, wees er dus snel bij!

      Lekker griezelen

      Vergeet je zeker niet te verkleden in Halloween-thema, je maakt immers kans op een Plopsa-abonnement voor 2 personen of dagtickets voor Plopsaland de Panne met je Halloween-outfit.

      Veel gestelde vragen en antwoorden

      • Wanneer ontvang ik mijn tickets? De tickets worden een week voor aanvang van het evenement verzonden naar het emailadres dat je bij de contactgegevens ingevuld hebt. Opgelet, de extra tickets krijg je onmiddellijk per mail na aankoop.
      • Is het mogelijk om extra tickets aan te kopen? Het is mogelijk om extra tickets aan te kopen aan kortingstarief. Dit via de volgende website. Inloggen kan via jouw persoonlijke code.
      • Voor wie is de familiedag? Enkel voor de genodigde en zijn/haar familie.
      • Tot wanneer kan ik mijn tickets reserveren? Reserveren kan zolang de voorraad strekt.
      • Heb ik ook een ticket nodig voor kinderen kleiner dan 85 cm? Voor kinderen kleiner dan 85 cm moet je geen tickets reserveren. Deze mogen sowieso gratis mee.
      • Wat als ik uiteindelijk niet kan komen? We betalen ook voor gereserveerde plaatsen. Als je tickets reserveert, maar niet komt opdagen, wordt er 10 euro aangerekend als "no-show fee". Indien je niet aanwezig zal zijn, mail dan voor 06/11/2021 - 07:00 naar : plopsa@trixxo.be - dit met de reden van je afmelding.
      • Wat zijn de veiligheidsmaatregelen in het park? Wij en Plopsa zetten ons volop in om deze familiedag in alle veiligheid te laten doorgaan. De algemeen geldende coronamaatregelen zullen die dag van toepassing zijn.

      De huidige maatregelen:

      - Mondmaskers zijn niet verplicht in de parken, enkel op drukke plaatsen waar geen afstand gehouden kan worden en in bepaalde attracties. Dit staat duidelijk aangegeven in het park.

      - Een Covid Safe Ticket is niet nodig. Enkel voor de Piet Piraat show in Plopsaland De Panne is een Covid Safe Ticket verplicht vanaf 12 jaar.

      • Is er gratis parking voorzien? Voor zowel Plopsa Coo, Plopsa De Panne als Plopsa Hasselt is de parking op kosten van TRIXXO en dus helemaal gratis. Je hoeft deze parkingtickets niet op voorhand te bestellen.
      • Zijn de parken ook bereikbaar via het openbaar vervoer? Zeker en vast!
        • Plopsa Indoor Hasselt: Met de trein spoor je tot in het station van Hasselt. Daar kan je de bus nemen die je tot aan Plopsa Indoor Hasselt brengt (lijn H3). Voor de dienstregeling neem je best een kijkje op www.delijn.be.
        • Plopsa Coo: Het station van Coo bevindt zich op wandelafstand van de ingang van het park (bereikbaar via aan speciaal wandelpad).
        • Plopsaland De Panne: Het station van De Panne bevindt zich op wandelafstand van de ingang van het park (bereikbaar via een speciaal wandelpad).
      • Bezoek personen met een beperking? De parken zijn vlot toegankelijk voor rolstoelgebruikers. Er zijn voor hen speciale voorzieningen. Rolstoelen worden, mits tijdige reservering en minstens 48 uur op voorhand, gratis ter beschikking gesteld aan de infobalie. Het verdient aanbeveling uw rolstoel op voorhand te reserveren via info@plopsa.be, het aantal is immers beperkt. Als waarborg wordt een identiteitsbewijs gevraagd.
      • Mag ik mensen meenemen die reeds een Plopsa-abonnement hebben? Ja, dit is toegestaan.
      • Wat als door overheidsmaatregelen de familiedag wordt afgelast? In dat geval zal deze familiedag verplaatst worden naar een later tijdstip. Eventueel extra aangekochte tickets worden terugbetaald en de no-show-fee kosten hoeven niet betaald te worden.

      Heb je vragen over je inschrijving? Stuur ons gerust een mailtje op plopsa@trixxo.be.

      Deel via social media